מדיניות החלפות/החזרות

ניתן להחליף/להחזיר פריט עד 14 יום מקבלת ההזמנה בהתאם לתיקון 47 לחוק הגנת הצרכן.

(החלפה/החזרה של מוצר שנרכש ב-sale יתאפשרו עד __ ימים מקבלת ההזמנה)

לביצוע ההחלפה/החזרה יש לשלוח הודעה לשירות הלקוחות שלנו בכפתור הוואצאפ באתר ולציין את שם המזמין ומס’ ההזמנה.

עלות משלוח ההחלפה (בה המשתמש מחזיר מוצר ולאחר בדיקת המוצר מקבל מוצר מוחלף)- __ ₪  

ניתן לשלם את עלות ההחלפה בקישור המצורף ולרשום בהערות את הפריט/המידה הרצויה:

תמיר יספק קישור לאחר העלאת האתר לאוויר

הגעה לאיסוף והחזרה של המוצר (ללא עלות) – ____________ בתיאום מראש בהודעה ע”י כפתור הוואצאפ באתר.

החלפת מוצר/ביטול הרכישה ע”י המשתמש כפוף לכך שהמשתמש יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל סוג שהוא, כאשר התוויות מחוברות למוצר. 

הנהלת החנות בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר לאחר החזרתו לכן מוצר שיגיע פגום יוחזר ללקוח ובאחריותו המלאה לשלם בעבור עלויות המשלוח.

זיכוי מוצר יעשה בטווח של ___ שעות מרגע בקשת ההחזרה לאותו אמצעי תשלום שבוצעה בו העסקה בניכוי דמי סליקה (5% או 100 ₪ הנמוך מבניהם) ובניכוי דמי המשלוח.

דילוג לתוכן